Thursday, February 16, 2017

Bol Bol Tesbih


Bip-bip-bip-bip-bip-bip-bip-bip-bip-bip

- Aloo... subhanallah subhanallah subhanallah...

- ...

- Meraba, n'aber kııız? subhanallah subhanallah subhanallah...

- ...

- Bak ne diicem; bugün öğleden sonra bizim Semra'da gün yapıyoruz, gelcen mi? subhanallah subhanallah subhanallah...

- ...

- İyi, tamam o zaman. Ben kısır yapıyorum, sen de bir şeyler yapcan mı? subhanallah subhanallah subhanallah...

- ...

- Bak ben yeni şeyler öğrendim. on bin defa lailaheillallah çekince, bir o kadar subhanallah çekince bütün günahların affoluyomuş diyolar. Ben de başladım ona. Aralıksız yapıyorum. Ama çok yavaş ilerliyo. Elimde zikrometre, televizyon seyrederken bile onu çekiyom. subhanallah subhanallah subhanallah...

- ...

- Valla seni bilmem tatlım. Bunu bitirince de çocuğunun alim olması için dört bin defa okunması gereken dua varmış. Artık ezberlicem onu; otururken, kalkarken, yürürken, gaste okurken, telefonda konuşurken, internette oyun oynarken hep onu okucam; yeter ki oğlum alim olsun. subhanallah subhanallah subhanallah...

- ...

- Seni dinliyor muyum? Tabi ki dinliyorum, ayol. O nassı söz? subhanallah subhanallah subhanallah...

- ...

- Tamam canım. Hadi öptüm. subhanallah subhanallah subhanallah...







No comments:

Post a Comment